Thursday, July 22, 2010

Siapa Nadia yang pernah kamu kenal?

Saya teringat sewaktu saya penuntut tahun dua di UPM, ada seseorang datang kepada saya dan bertanyakan nama saya.
Bila saya sebut 'Nadia', oh my god memang terkejut beruk kambing lembu ayam itik saya dapat lihat dari raut wajahnya.
'Eh eh,kenapa pula?' saya yang kebuntuan bertanya.
Dan dia kata dia ada meminati sebuah lagu bertajuk 'Nadia'.
Oleh itu saya ingin sekali menujukan lagu ini kepada Nadia, sesiapa yang punya kakak, adik, mak, nenek, mak saudara, sepupu, isteri, madu, awek, ex awek, tunang, tunang tak jadi, kawan baik, kawan tak baik, musuh yang bernama 'Nadia'.
Begitu juga teristimewa didedikasikan kepada sesiapa yang membaca blog 'Nadia' :)
Ada lirik jadi kita karaoke sama-sama ya?
Klik-klik di bawah sini
Nadia


p/s: maaflah saya cuba upload tapi kurang berjaya.buta IT ke?wuu~ T__T

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...