Friday, October 8, 2010

kepada lelaki-lelaki itu

apabila lelaki berfewit-fewit,
memanggil-manggil nama si wanita,
kalau si wanita tak melayan,
buat tak tahu,
korang kata kami sombong,
macam lah kami bagus dan cantik sangat.
tetapi kalau si wanita melayan,
even pandang dan senyum sumbing je pun,
korang kata kami gedik,
peraaaasaan.
eh korang ni,
kenapalah mengada sangat?
lain kali kalau nak usha kitorang,
usha jer lah.
mulut tu
diam-diam ye?
biar kitorang tak di adili seperti di atas.ehe.


ps: wanita-wanita, are you with me? ;D



11 comments:

Just Let Me Be Me said...

of cos im with u...haha..

liyana said...

ye bEtol2

NADIA RAHIMI said...

kirah : thanks kakak! ;p
liyana : :D

DaringDarling said...

i loikeee. with you <3

Mr feckry said...

susah gua nak komen, pasal dulu gua pun macam lelaki2 tu..peeewwwiittt!!!!

azri said...

I'M ALSO WITH YOU...

Carl Torres Haris said...

aha, btul la tu.. bagus senanye kalo ppuan tu jual mahal.. tp kalo senyum pun laki tu cakap gedik mmg kurang ilmu la kowt si laki tu.. senyum kan 1 sedekah ;)

Wanybunny said...

yep! sokong sokong.

auji said...

yeah baby

BLADE EDGE said...

salam....

hoi para lelaki!! apa fewit2?? mengorat mcm budak2..tak profesional langsung..


yg xpenah bersiol bila ngorat (hehe...)
BLADE EDGE

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

lelaki memang camtu. tak kire mude ke tua. same je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...