Tuesday, June 22, 2010

bila saya emosional..

awak,awak ohhhh awak.
mesti awak perasan kan.
bila saya emosional, saya akan diam. saya rasa tenang bila begitu.
bila saya emosional, muka saya masam. memang tak cantiklah.eh kalau tak masam cantik ke nadia?
bila saya emosional, saya akan menyendiri,saya tak suka awak cakap.kalau awak cakap saya akan buat-buat tak dengar walaupun saya dengar.cakaplah kuat-kuat pun, saya tetap tak nak dengar.
bila saya emosional, saya memang benci awak.kalau boleh saya tak mahu pun pandang muka awak, suara awak pun saya tak nak dengar.ee menyampah betul la tengok awak waktu tu.
bila saya emosional, ada la tu yang saya terasa kat awak.benda yang awak buat ke cakap ke.mesti saya terkecil hati.jahatlah awak ni, tak sensitif langsung.jaga la hati saya yang lemah lembut ni.
bila saya emosional, memang saya nak awak pujuk pun.saje jual mahal.saya memang mahal pun.kalau tak mesti dah ada yang beli.tapi ape lah awak ni tak pandai pujuk langsung. terpaksa saya emosional lama-lama.
sebernanya bila saya emosional, saya rasa menyesal.yela, dah menyendiri.sunyi jadinya.so cepat lah pujuk saya betul-betul.sungguh-sungguh.ini adalah kerana saya rindu bergurau dengan awak.tahu?sebab saya saaaayang awak.awak semua.awak buat saya happy selalu.terima kasih sebab terima saya seadanya, sebab Justify Fullsaya pun terima awak seadanya.er sekurang-kurangnya saya cuba.
betul la bak kata pepatah, a friend in need is a friend indeed :)


p/s : coretan ini khas kepada kawan-kawan yang terasa bila saya emosional.terima kasih.

3 comments:

bella dela rosa said...

haha,emo huihui.saye majuk tak pnah pujok pown.

NADIA RAHIMI said...

muahaha.i pujuk sket2 gak kann

Ridzwan Ali said...

hurmmm...awak2!!..awak merajuk ke??emo ngn saye ke??? marah kt saye ke??owh..patut la T____T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...